Petra Nyman Art & Design

måndag 2 april 2018

One night in Bangkok! Häftigaste rooftopbaren där Baksmällan 2 spelades in!

Alltså på riktigt det här måste vara den coolaste baren, restaurangen jag varit på!
Vi var här för två år sedan också.
Man ser ut över hela Bangkok, det är ljumma vindar o 
man fick en "egen fotograf" när man beställde en drink hihi tror ni jag var i himmelriket;)))

Det bästa är att det ligger precis runt t hörnet från vårt hotell;)
Men alltså jag får nästan svindel när jag tittar på bilderna ju! Hur vågade jag egentligen?!
Högst där uppe är vi!

Ljummen vind i håret ca 30 grader, vi tog en fördrink här innan middagen eller egentligen för min egna del ta några snygga bloggbilder hehe
Man tror inte det är på riktigt! Askungesaga! Här kommer en personal fram så jag inte ska snubbla i trappen
Filmstjärneeman jag har <3






Modig men det beror nog på fördrinken?! ;)


Blommorna WOW! 
Matchar Lise Sandahlsklänningen <3
Vi tog en Tuk tuk tillbaka till vårt hotell runt hörnet 100 m för jag hade highheels;)

Stråkorkester på vårt hotell Mandarin Oriental

Middag på vårt hotell vid floden
Ehe välfyllt!?

Efter middagen ville R testa en Cigarr då de hade ett helt cigarr rum på hotellet
Inget för mig men det kanske är kul?! Satt en lookalike Edward Blom bredvid oss
En fin pianobar med grym kvinna med magisk röst  som spelade olika covers så bra
Bara att nypa sig i armen o kolla om askungens sko ligger i trappan!?

<3

Hoppas ni haft en härlig PÅSKHELG!

Det har jag!

Kramar Petra nu blir det spagetti o köttfärssås!

Tjao!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar