Petra Nyman Art & Design

lördag 11 november 2017

Mina tavlor på öppet hus på AUTOWÅX! Resan har börjat! Petra Nyman Art på Cut in Kitchen!

Godmorgon! Ligger just nu i sängen på  Radison Sas Arlanda hotell. Vi åkte redan igår för att slippa stressa iväg tidigt på morgonen.
Jag stressade runt i torsdags med mina målningar till både Cut in Kitchen o till BMW.

BMW har nämligen  öppet hus idag mellan 12-16 så är ni i Karlstad tycker jag ni ska passa på o titta på snygga bilar o en massa utställare bla Petra Nyman Art ;)


Kolla så fint de har gjort på BMW som ett vardagsrum där man kan mingla runt kika på bilar.

De har också väldigt goda luncher som man kan få smakprov på under dagen.



Snyggaste bilhallen i stan!

Jag hämtade en målning från KMTI som jag skulle ha med på utställningen.

KMTI ska också vara med som utställare ;)


Träffade söta Sigge på Autowåx <3

Så passa på o kom hit idag! Det brukar vara massor av folk när de har öppet hus!


Min nya topp är ett kap från Gran Canaria! ;) Så mjuk o skön så jag tom tänker resa i den.

Jag åkte även förbi  fina Gigi på Cut in Kitchen o bytte ut mina målningar,

samt levererade nya kuddfodral, kuddar, glasunderlägg, minitavlor o gicléetryck så kika in där så kan

ni köpa eller titta på lite julklappstips <3

Herrgårdsgatan 10 är adressen!


Jag höll på att bryta ihop när jag skulle börja packa i måndags när jag kollade Yr innan hihi.
Så jag la ner packningen då o packade inte förrän igår!

Jag la ut bilden på Instagram o det är flera som sa att det oftast INTE stämmer så vi får väl se hur det  ser ut när vi kommer fram?! ;)

I värsta fall får det bli paraplydrinkar hehe..


Tack Väskan för snabb leverans. De kom redan dagen efter jag gjorde beställningen.

Så avslappnad Bonniebus på den här bilden.
Nu har Claes o Josefin flyttat in o tar hand om alla odjur när vi åker bort.
<3
Ska precis checka in på hotellet!
Oklart? Varför en svart sopsäck o en Ica kasse? Hmmm blev det bråttom R? ;))))

Alltid sällskapsresan när vi är ute o reser?!

De hade inte kanal 5 i baren på hotellet så vi fick beställa roomservice o titta på matchen hotellrummet. Det var mysigt det också!
Jag har slängt upp lite kläder som inte hade torkat hemma  om ni undrar varför det är kläder överallt hihi
Nu har vi precis ätit frukost o ska snart åka till Arlanda!


En lååååång resa väntar!



Mellanlandar i Amsterdam för att sedan fortsätta till Mauritius  som vi förhoppningsvis anländer till tidigt på söndag morgon.

Skönt att det bara är två timmars tidsskillnad ändå!

Ha en fin lördag! Glöm inte Öppet Hus!

Kramar Petra o R!

Ses i Mauritius!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar