Petra Nyman Art & Design

fredag 3 november 2017

Julklappstips från Petra Nyman Art & Design på KMTI:s medlemskväll

Som sagt så åkte vi till Gran Canaria samma kväll som KMTI hade sin medlemskväll o jag skulle visa upp lite från Petra Nyman Art 
Som tur var kom Bella hem från Stockholm för att hjälpa mami.

Titta så fint hon gjort! Som en karamellbomb av färger <3

Priser mellan 100:- och 8900:-

Om ni skulle vara intresserade av något maila petranymanart@mail.com

Eller Instagram @petranymanart @petranymansdagbok

eller FB Petra Nyman eller Petra Nyman Art

eller sms 070-375 79 39

eller min webshop HÄR!


Gicléetryck Artprint där jag målar på varje 30 x 30 cm 400:-
<3


Så många julklappstips! Om ni vill ge bort något som inte finns i varje hem?
Gröna stora målningen i Akryl 8900:-
Kuddar till vänster 350:-
Minisar i ram från Åhléns inkl ram 220:- enbart tryck 100:- 
Originalmålning Akryl längst ner på fotot ovan 40 x 40 cm 1980:-

Canvastavlan med tryck från originalmålning där jag målar på så varje ex blir unikt
100cm x 75 cm 2200:-
Kuddfodralen längst ner 350:-
Mini gicleetryck som passar ram från Åhléns 100:- st
Finns 13 olika motiv att välja mellan
Glasunderlägg 350:- 6 st i en ask eller 4 st i ett bordsställ
Tusen tack för hjälpen Bella! Bra jobbat!

Idag ska jag till KMTI o köra mitt 80s 90s spinning innan vi ska fira Bella o Julia ikväll!

Nu ska jag förbereda både spinningpass o födelsedagsmiddag!

Tjao så länge! Önskar er en härlig fredag!

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar