Petra Nyman Art & Design

måndag 4 september 2017

Liten blir STOR! Grattis lillebror på 40-års dagen!

Nu går jag igenom bilderna i min iPhone o blir så trött på mig själv att jag varit så LAT....... igen på bloggen! Inget annat! Men att inte skriva hipp hipp hurra för min älskade lillebror som fyllt 
40 borde jag ha gjort för länge sen! 

Men bättre sent än aldrig! GRATTIS älskade lillebror på din 40-års dag! <3
Lördag 19 augusti var vi där o firade honom! 

Världens snällaste lillebror! Fast så liten är han kanske inte längre!? Men en liten retsticka som alla lillebrödrar förmodligen är?!?

En liten ålderskris måste han ändå fått då han köpt en mortorcykel (igen) Hade väl förmodligen 30 års kris också?!? Hehe

Jag slog in mina glasunderlägg plus att vi gått ihop o gett honom presentkort på ett ställe där man kan köpa motorcykelkläder ;)

Tyckte han behövde en liten färgklick då bror typ nästan bara kör vitt o svart?! Hihi


Älskar smörgåstårta! MUMS!

Min morbror, Gunilla, mamsen o morfar  åkte dit vid 18 tiden Claes spelade bortamatch o Bella var i Stockholm.
Övriga släktingar var där o firade på fm.

Kompisar kom när vi åkte hem!

Det var tänkt att vi skulle sitta ute på altan men vi var ju i Sverige så bordet fick bäras in istället! ;))



Han fick behålla Tilly efter skiljsmässan! Så söt o så bestämd att hon ska sitta i kvät! Hoppade runt i allas knä!
Typiskt chihuahuor tror jag?!
Vår Elsa Chihuahua stampar ju i tassen om hon inte blir kliad dessutom!


När vi ätit klart plus glasstårta o sjungit för födelsedagsbarnet bar de ut bordet på altanen igen! ;)
Lite oklart vart bordet han hade i det här rummet var?!?


Mamma, morfar o jag! Så skönt att se morfar lite piggare!

Tack för en mysig kväll o grattis än en gång fina bror!
<3

Söndagsmiddag blev den här Biffstroganoffen pimpad med kantareller! Så gottt!
Skogens guld inhandlar jag på Ica! ;)


Receptet delar jag mer än gärna med mig!

Ni hittar det HÄR!

Smaklig spies!

Det är riktigt grått o regnigt här idag!

Blir brasa o soffmys ikväll!

<3

Ha en härlig lördag vänner!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar