Petra Nyman Art & Design

tisdag 1 augusti 2017

Dag 4 och 5i Nerja!

Hello från Nerja!
Idag är det molnigt väntar på att det ska spricka upp (kl 18:00 enl Yr.no hihi) så jag har ägnat dagen bla till att ladda över bilder till bloggen, dagarna går verkligen i varandra.


De här killarna spelar trummor samtidigt som de gör en massa akrobater helt otroligt vad spänstiga dom är. Cha Ching.


Lite pil pil till lunch på en strandrestaurang vid Burriana Beach den var helt ok men pommesen var mjuka o sladdriga, jag är inte jätteförtjust i strandrestaurangerna faktiskt.

Bad, chill, poddar, ljudböcker o lite spotify, nån tidning och...................



En massage......... jag hade sån träningsvärk här så det var skönt att mjuka upp spända muskler.

Höll på att svettas ihjäl i den stekheta sanden dock!


R tog kort men sa att han inte kunde ansvara för hur rumpan såg ut!? Haha....

Yatzy på altan




Vi gick upp på stan för att äta middag på Pinoccio där de även serverar glutenfria pizzor

Mysigt o gott! Tog bara väldigt länge innan vi fick in maten men det gick ju ingen nöd på oss ändå;)

Men väldigt gott!

Förra tisdagen var vi på marknad jag, Bella, Lisa o Nathalie då fyndade jag den här sköna byxdressen.

Idag har jag också varit på marknad men bara jag o R då alla andra åkt hem först familjen Fredholm i torsdags o i söndags våra barn.
Blev väldigt tomt helt plötsligt!

Här är det spel innan restaurang <3



Puss på min skruttunge <3
Jag köpte även den här jeansklänningen på marknaden lite skrynklig bara men väldigt mjuk o skön;)


Två skruttungar <3 <3
Så himla mysigt vi har haft det.

Sista kvällen med familjen Fredholm hade vi spanat in ett ställe som såg väldigt trevligt ut.
Fint inrett, stora fina glas osv.

Tyvärr fick vi vänta hur länge som helst även här, när vi väl fick in maten några hade beställt oxfilé som skulle vara medium men var typ helt råa inuti (dessutom var det den största oxfilén jag sett någonsin) Även R:s fläskfilé var dåligt stekt. Charlie åt bugare o Claes ribs de var nöjda o belåtna med sin mat.

Tyvärr inser jag för varje gång att Oxfilé skall bara ätas på vår favoritrestaurang Bruxelles där kan de sin sak o där har jag aldrig blivit besviken en endaste gång.
Stackars Nathalie blev lite dålig sista kvällen så hon låg hemma o vilade <3


Annars har vi haft helt underbara dagar med er alla!

Miss you!
<3

Imorgon ska vi åka till Marbella o träffa våra vänner där!

Kram så länge!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar