Petra Nyman Art & Design

tisdag 21 februari 2017

Min födelsedag!

Hej alla o tusen tack för alla fina grattishälsningar jag fick igår, man blir alldeles varm i hjärtat <3

Inga fel att fylla år på en måndag faktiskt hihi älskar guldkant på vardagen ;D!


Inga barn hemma så R fick sköta skönsången by himself hihi. Frukost o kaffe på sängen (vilket jag får nästan varje morgon iofs) Men inte ljus o ros ;)

 Samt ett kuvert med dessa utskrifter! Nu får ni hjälpa mig, jag har ingen aning om vart vi ska?

Någon som känner igen hotellet!
 Utskrift ett som låg i kuvertet
 Utskrift två ser ju väldigt trevligt ut det här! Hihi
 Utskrift 3
 Utskrift 4 lite spa känsla också!

Hmm det är en överraskning o jag har ingen aning mer än att vi aldrig varit där tidigare. Spännande med överraskningar!
Men anar ni vart vi ska får ni gärna skriva hehe.... lite nyfiken också!

Efter morgonfirandet kom sonen med blommor o choklad till mamsen. Bella o mamma ringde o grattade.

Dagen fortsatte hur bra som helst, bla kom vår fantastiska Diana hit så huset blev skinande rent o luktade såpa hihi


Själv gick jag in i målarbubblan så jag nästan missade mitt spinningpass jag hade 17:15 Hihi

Nästan så man måste ställa klockan när man börjar måla, det är skrämmande så fort tiden går när man kommit in i flowet!
Det här är en detalj på en målning som är 150cm x130 cm som jag försöker få klar till att KMTI ska visa lite av mina tavlor o design grejer nu på lördag (då är jag i Thailand  förhoppningsvis) Men har ni vägarna förbi Karlstad så kika in på KMTI så får ni bla se den här målningen.

Jag hann till spinningen o körde ett svettigt pass med fullsatt klass, så härligt! Det enda som råkade hända var att jag glömt att sätta på flygplansläge på min Iphone så farmor ringde tre gånger o jag fick trycka av  henna




Jag fick förklara för mina deltagare att jag  fyllde år  o att jag glömt stänga av telefonen hihi.
Jag som delar min dag med prinsessan Leonore! ;))))


Efter spinningen skyndade jag mig hem o hoppa i duschen för att hinna till Gigi på Cut in Kitchen.

Så skönt att få bli lite fixad inför Thailandsresan hihi (min topp är från GIna Tricot för 199:-)

 Idag ska jag till Linnea o fixa fransarna, det var längesen nu! Skönt att slippa smink när man är utomlands i sol o värme.

Tack finaste Gigi för en härlig kväll alltid lika mysigt att träffa dig! <3 o Tusen tack för KLIPPET! ;)


 R hade planerat o bokat bord på Baroon men då jag inte var klar hos Gigi förrän 21:30 fick han avboka bordet o fixa  en mysmiddag hemma istället.

Så istället  blev det iskall Champagne en måndagkväll.
 Ostar o kex
 Mini västerbottenpaj, räkmacka, laxrullar med pepparot, avokado med skagenröra,
Så mysigt det blev även om det inte blev som R hade planerat men jag tyckte detta var minst lika mysigt! Tusen tack min älskade man!

Vi kommer fira i två veckor i Thailand med massor av restaurangbesök! ;)

Jag somnade som prinsessan på ärten igår! Så nöjd med dagen!

Fått fina blommor, här tulpaner i Klongvasen
Här är vasen jag köpte på Mio möbler för 499:-
Mycket större än Klongvasen men samma idé att sticka ner blommorna;)
Rosor <3

Återigen! Tusen tack för en fantastisk dag!

Nu ska jag sätta fart att bocka av en hel del inför semestern! Ligger med datorn i sängen o har Nyhetsmorgon på i bakgrunden! Jesus vad brun han är TV- doktorn! Blir brunare för varje år tror jag?!? Hihi

Kram o ha det BÄST! Så glad o tacksam för livet!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar