Petra Nyman Art & Design

måndag 27 februari 2017

En fantastisk Sunday brunch på The Slate!

Måndag morgon o vi har precis kommit hem från frukosten o ska snart gå ner på stranden. 

Igår var det dags för den världskända Sundaybrunchen här på hotellet som numer heter The Slate istället för tidigare Indigo Pearl. 


Jag vaknade redan 05:30 igår o låg o väntade på att R skulle vaka när klockan var 08:00 tyckte jag att jag kunde väcka honom så vi hann med någon timme vid poolen innan Sundaybrunch som börjar 12:00.

Det är så lugnt här på hotellet vilket är väldigt skönt.
Vi gick upp o tog en dusch o hoppade i finklänningen från Lise Sandahl vad skulle jag göra utan hennes alla klänningar <3



Många som redan hade kommit, vi hade bokat bord inomhus då det är alldeles för varmt att sitta utomhus o äta.

Maten är så fräsch o fantastisk.
Här väntar vi på en grillad hummer <3


Pierre o Anna hade haft en vaken natt så vi fick ett sms 11:45 vi vaknade nu kommer om en halvtimme så Molly var lite trött o inte så sugen på en massa sushi direkt när man vaknat sötisen <3



Jag o Anna tog en liten paus ;)
Allt är så vällagat o fint!
Bakverk o ostar som fick avsluta en fantastisk Sunday brunch med trevligt sällskap


Man pekar på vilket kött man vill ha så grillar de medan man väntar.
Tryckte i mig det här till desert, cheesecake å hur gott är inte det! Min absoluta favorit.
Efter 3,5 timmes långlunch bytte vi om o gick o fick en massage.
Det gjorde susen för min onda axel, det ska jag göra idag också helt underbart!

Efter massagen skulle vi ha Mellokväll hemma hos Pierre o Anna!

Nen nu måste jag skynda mig ner på stranden, måste jämna ut brännan hihi o igår blev det ju inte mycket till solande.

Ha en bästa start på veckan!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar