Petra Nyman Art & Design

tisdag 17 januari 2017

Herrgårdsmiddag innan Nyår!

Nu lever jag inte upp till nyårslöftet att blogga i realtid!!! Men det bryr jag mig inte om för jag vill ha det här minnet i min dagbok "Bloggen" ändå! 
Jag får skylla på att vi åkte till Stöten vår  Vinterstigen 9  för att fira Nyår dagen efter herrgårdsmiddagen ;) sen kom mitt inlägg om 2016 års återblickar o Nyårsfirande i Stöten så det här hamnade på efterkälken. 

Jag har dessutom jäkla ont i axeln, en överansträngning typ tennisarmbåge!? Har nog stått i köket för mycket eller målat hihi kan ju inte skylla på bloggandet ändå!! Hihi


Världens finaste Elise som precis har fyllt 5 förra veckan! <3
Mys med den bästa <3
Vi hade inte setts sen vi var på deras fantastiska bröllop på slottet i Frankrike så vi hade mycket att prata om.  Fyra dagars underbara minnen som Diana dokumenterat i en fantastisk fotobok <3

Vackert så man får tårar i ögat!
Jag hade med mig mina dryga 450 bilder på en sticka till dom så himla kul att minnas tillbaka hela de grymma dagarna på slottet! (samt godis till barnen o mina senaste  glasunderlägg Keep hope alive)

Varför tror ni man bloggar liksom!?;) Jo allt är samlat på ett o samma ställe.  Allt man upplevt, recept o fina minnen på nära o kära

<3

Patrik höll i en liten vinprovning av viner de köpt på sin resa när de bott på en massa slott o vingårdar påväg hem från Frankrike.
Väldigt spännande tack för det.
Vi ångrade att vi inte tog med våra småodjur då Patriks bestman med fru o deras söta lilla Chihuahua  Alvin var med! Här är det hundgoos på golvet! 
Sötisar!<3
Alvin o Elise <3 Diana o Astrid! Jag dör sötdöden!!!!!!

Underbart trevligt hade vi! Vi fick höra så många historier så jag hade mardrömmar natten efter om bla olika småkryp Ann-Charlotte hahaha
 Satfläsk så gott! Mmmmm........
Som ni förstår så har Patrik o Diana säkert kastat ut julgranen nu men det här var två dagar innan Nyår! ;)
Trerätters, massor av finviner från Patriks vinkällare att smutta på o ett härligt sällskap!

Astrid var nog nöjd att inte Bonnie o Elsa var med ändå hihi! Jag trivs bäst här jag! <3

Tusen tack fina ni för en mycket trevlig kväll med helt gudomlig mat! (o dryck)

Skönt att man trängt ut magsäcken lite till efter jul o inför Nyår! Hihi ;D

Hur Nyår sett finns ju i föregående inlägg så det blev lite fel ordning här helt enkelt!

Men men vad gör väl det!? Huvudsaken jag har det dokumenterat här!

Vi hade en mysig spontanmiddag i helgen i fredags också!

Får ta den i nästa inlägg! Det kommer i nästa inlägg!!!


Har kommit igång lite med träningen har kört 6 pass i år..... det är för lite det för mig!
 Men kör tors, fre lörd nu. 

Tittade ni på idrottsgalan igår? Älskar att se vältränade människor som det går bra för! Inspiration helt enkelt!

Vi (jag o R) köpte sallad från KMTI efter mitt spinnigpass som var så god. Är grymt opeppad på matlagning just nu!

 Så skönt förresten att de spelare som de fick ihop till Futsalcupen i lördags (bla sonen) vann hela skiten  o vinsten blev hela 20 000 till lagkassan för CU. 


Jag levererade även en målning efter mitt spinningpass igår också! <3 Lycka!

Kram o ta hand om er!

Väntar på min man som inte kommit hem från jobbet än!


<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar