Petra Nyman Art & Design

tisdag 18 oktober 2016

Min målning ska auktioneras ut till förmån för Barncancerfonden av BMW!! Riksbyggen och KMTI kör för livet! Petra Nyman Art! Nytt från Lise Sandahl!

Work in progress! Man får verkligen lite prestationsångest när man målar en tavla för något så viktigt som en tavla som BMW kommer auktionera ut till förmån för Barncancerfonden. 

<3

 Men snart tror jag ändå att jag är ganska nöjd med den?!? Lite smådutt här o där! Tänk om INGEN bjuder på den?! Då får jag ropa in den själv o ge till min man i födelsedagspresent hihi

Fy fasiken när man tänker på att faktiskt små barn går igenom det ingen ska behöva gå igenom.
Det är verkligen en obarmhärtig sjukdom som vi måste hjälpas att att utrota!

Storleken på tavlan  är 130 x 100 cm o det är en akrylmålning.

Den här veckan är jag alltså ambassadör för BMW s kampanj som de har tillsammans med Barncancerfonden. Jag är så stolt o glad att jag kan hjälpa till att sprida detta.

Igår var vi på min arbetsplats KMTI o det var så många som hjälpte till, det fanns fyra olika BMW att provköra.

Alltså kampanjen går ut på att provköra en BMW o då skänker BMW 100:- till barncancerfonden.

Hur bra är inte det! Det ger ringar på vattnet! Kanske fler som pratar om det får idéer att själv göra något på sitt företag osv.

Det ger så mycket mer än om BMW bara skulle skänka pengarna direkt en insättning! Ingen skulle prata om det eller få nya idéer.

Det är genialiskt av BMW tycker jag! Marcus min kollega på KMTI ställde med glädje upp o provkörde en BMW! O många med honom! Tusen tack alla medlemmar o kollegor som ställde upp för en god sak! Känns väl bra i hjärtat!
 Ett annat härligt gäng som också självklart ville ställa upp var Riksbyggen i Karlstad.

Här är Sofie Skoog som också ska vara en ambassadör o köra en BMW. Vilken fin förebild hon är duktiga Svenska höjdhopperskan Sofie Skoog.
Som var så här nöjd! Hihi
 Här ser ni ännu en kille från Riksbyggen som ser nöjd ut! :)
 Tror nästan hela personalen tog sig en tur för det innebar att de tillsammans skänkte 5000:- till Barncancerfonden (eller rättare sagt fick BMW att skänka) Hihi
 Vill ni kan BMW säkert köra ett par bilar  till er arbetsplats om ni vill göra en välgörenhets handlng <3
 Den här Elbilen var populär att provköra!

Tusen tack till fina Emma som sålde in min idé till sin chef o sina arbetskamrater på Riksbyggen.

En nyfunnen vän från bla Dianas möhippa o deras bröllop i Frankrike! 

Och att alla ställde upp! Wow! Vilken härlig arbetsplats o alla som jobbar där!

Tackar o bockar både från mig, BMW o framförallt Barncancerfonden!

<3
Henrik från BMW o jag som var väldigt, väldigt nöjda o lite små frusna just här! 

Mina stövletter är från House of Lola o de skönaste jag äger! ;)


Luvponchon är från Lise Sandhal. Skönt när det börjar bli kallt.

Puss på er allihopa! Nu ska jag snart måla på tavlan o ge mig ut för lite mer provkörningar!

<3

Jag måste visa vilken underbar middag vi fick hos Anna o Pierre i helgen kommer i nästa inlägg!


/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar