Petra Nyman Art & Design

måndag 24 oktober 2016

Fuck Cancer! Bjud på målningen där hela beloppet går till Barncancerfonden! Keep Hope Alive!

Nu är äntligen målningen klar som ska auktioneras ut där varenda krona  går till 

BARNCANCERFONDEN <3

Så bjud nu vet jag!  

Buden är bindande o mailas till info@autowax.se

Buden uppdateras


Utgångspriset är bara 1500:- (mindre än en IKEA målning o tänk att den här finns det bara en i hela världen av) ;)

Budgivningen avslutas måndag 31 Oktober 14:00

Vill man se målningen i verkligheten finns den i entrén på Autowåx i Karlstad.

 Den heter "Keep Hope Alive"  Foto Öyvind Lund

Storleken är 130cm x 100 cm

Akrylmålning på Canvas

Här på Autowåx kan man se den i verkligheten, kanske ta en sväng i deras nya fantastiska bilhall eller ta en fika i caféet samtidigt! :)
 Här är den under progress!

Trodde aldrig jag skulle bli klar! Hihi man vill ju verkligen att den ska bli bra när det är för något så viktigt att forskningen ska gå vidare!


Det här veckan har jag "Kört för livet" Det har varit en underbar vecka med så många möten!

Det känns verkligen så bra i hjärtat att få kunna bidra!

Tusen, tusen tack alla som hjälpt till att samla in pengar till barncancerfonden.

Alla som har gillat, delat kommenterat för att sprida budskapet!


Det ger ringar på vattnet så att fler vill hjälpa till!


Det är du, jag ditt, mitt barn, barnbarn, vänner, föräldrar vem som helst kan bli drabbad av denna fruktansvärda sjukdom! 


Dela detta inlägg så blir jag så glad så vi får igång en budgivning!
Tack på förhand!


Kram Petra






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar