Petra Nyman Art & Design

lördag 5 december 2015

Intervaller! Frissan! Hockey! Restaurang!

Jag älskar verkligen det här med  intervallträning mer o mer! Man känner att man blir starkare för varje gång. I torsdags körde jag ett lunchpass på Tieto med både tabataintervaller o seven minutes.

Så härligt!
Tänker efter varje pass hur skönt man mår efteråt! Stressen är som bortblåst!
Jag hann bara hem o hoppa i duschen för att sedan åka tillbaka till stan för att få lite slingor o klipp.
Kapade en liten bit också.
På kvällen skulle vi på hockey o äta middag på Golden Star.

Förrätten o dessertbordet var bäst!
Nu måste jag säga att jag är inget stort fan av bufféer. Känns som i skolbespisningen. Så inte direkt som när vi var på Chefs Table sist vi kollade på hockey! Det kan vi kalla världsklass i förhållande till det här.
Men trevligt hade vi! :D!!!!!!!!!!!!
O Färjestad vann också!
Jag o Pierre! 
Åhh vi har bokat in en resa också! Jag R, Anna, Pierre o Molly! Kan ju inte vänta tills i sommar innan vi får lite sommarvärme!?!
Jag o Söderberg tillika vår bankman! ;)) Movember!
En bättre torsdag!

Efter några glas funkar det tydligen att ligga här när inte alla fick plats i taxin annars!?

Jag bryter ihop va kul! ;D

<3


Ha en härlig dag!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar