Petra Nyman Art & Design

onsdag 16 december 2015

Ett julklappstips! Petra Nyman Art & Design! Recept supergoda möra kotletter i underbar gräddig sås!

Hej på er! Tänk att det är julafton nästa vecka?! Jag hörde det på radion när jag var på väg till KMTI o köra mina pass pilates o spinning igår. Jag fick nästan en chock! Mycket annat som funnits i mina tankar senaste veckan <3

Nu vill jag ge er ett julklappstips ändå! Mina kuddar har kommit o just nu ger jag er ett julklappspris på 350:- ord 480:-. 

Kuddfodralet är 50x50 cm o är avtagbart o går att tvätta, tyget är så fint o baksidan är svart!

Vid intresse maila mig på petranymanart@mail.com 

Jag skickar kudden direkt o ni kan betala med swish på 070-6000 800 eller så får ni ett kontonr eller faktura.

Material: Chenille
Färgerna är väldigt klara o fina!

Min ängel från IKEA enkel o fin tycker jag1

Måste ge er receptet på dessa kotletter jag lagade i förrgår!
De blev så möra så köttet trillade isär!
Ni hittar receptet



Supergott!

Vinbärsgelé, gräddig sås o brysselkål!

Mumsigt värre!

Ligger i sängen med kaffekopp, dator o tidning o Nyhetsmorgon!

Jag ska åka iväg o köra mitt sista Powerstep pass på Tieto innan jul.

I em ska jag fylla på fransarna hos Linnea på CutandDrive.

Ikväll ska jag på första julbordet för i år!

Bella är förkyld så hon kommer hem med tåget i em så nu är ännu en termin gjord på Balettakademien gjord!

Det ska bli så skönt att få hem henne!

<3

Ta hand om varandra!

Kramar Petra

3 kommentarer:

  1. Jag har varit ifrån träning i 6 mån och tänkte att Pilates vore perfekt att börja med. Sagt och gjort, bokade passet( det enda) igår, men fick såKlart boka av(som tur i tid, så jag inte fick varning) då jobbet och hundarna var tvunget att gå före. Så himla synd med den tiden med det enda passet, snyft. Jag kommer aldrig att hinna till det.
    Längtar efter att träna för dig. Du är min stjärna!
    Kan du inte försöka påverka så det blir fler pilatespass under veckan? Eller är du fullbokad?
    Julkramar
    Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh så glad jag blir! Jag o Bella som är hemma från Balettakademien vill också köra Pilates! Jag ska prata med Magda imorgon om att lägga in ett eller några pass! Grym träning o det säger jag med några träningsår typ 25! Kram Petra

      Radera