Petra Nyman Art & Design

fredag 27 februari 2015

Life is Blue! Nai Yang Beach! Thailand del 4!

Hej vänner! Hoppas ni alla mår bra! Här blir man lycklig när det kommer en ljummen vindfläkt i den gassande starka solen. Jag har kört solfaktor 20 när vi är inne på fjärde dagen! Tror inte det räcker måste nog höja ett snäpp. Jösses vilken stark sol det är här!
Vind i seglen! Det är kul att shoppa färgglada solkläder här! Finns massor för en billig penning.
Svårt att hålla sig liksom?!? ;)
Vi gjorde en footscrub innan lunchen. Det kostade 80:- Så nu är fötterna bebismjuka.
Funderar även på en Bodyscrub o massage också men jag har bränt mig lite så jag får vänta några dagar o se hur det känns!?
Efter det gick vi o åt en sen lunch! Största I-lands problemet är Chang eller Singha?!?

Jag tog en chicken fried rise med hot sås till!

Jag älskar att gå långpromenad i högt tempo på stranden varje dag! Enl. min man tvingar jag med honom varje dag! Hihi (men jag tror också att han tycker det är skönt?!? Iaf efteråt) Är sugen på gymet någon dag också! Men första dagarna är man ju så sol törstig så man vill inte gå in!

Nu har vi precis ätit frukost o jag sitter o bloggar på vår altan. Igår var vi på en fantastisk restaurang här på hotellet. Vi åt trerätters! Mer om det i nästa inlägg.

Nu hägrar stranden igen o lite bokläsning! <3

Var rädda om er!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar