Petra Nyman Art & Design

tisdag 17 februari 2015

Fåfäng! Testar Dental 360 whitening stripes! Förebild! Ny bikini!

Hej på er! Hoppas veckan börjat bra! Jag beställde White Stripes på Let´s Deal som precis kommit så nu tänkte jag se om jag kan få några nyanser vitare tänder?! Utvärdering kommer i slutet på veckan hihi. De smakar iallafall inte otäckt! ;)

 30 min i 7 dagar för bäst resultat! 

Jag har ju haft så besvärligt med både min hårbotten o hud (inte kroppen men ansiktet) senaste tiden, känt mig torr som ett fnöske! Det dammar om mig hihi, men när jag var på Ansiktsbehandling på Sturebadet fick jag en riktig fuktboost så jag var tvungen köpa med mig två av produkterna nämligen en Correcting Rescue Crème o en Ansiktsmask Clarifying Moor Mud Masque. Så nu återstår det om jag får tillbaka babyansiktet hehe Wish me luck! ;)))))))

Bella var ju hemma i helgen!<3 Mysigt men det gick så fort eftersom vi inte kom hem från Örebro förrän på Lördag o på söndag var hon tvungen åka tillbaka till Stockholm. Tyvärr är hon hemma o har ont i halsen idag stackarn, så krya på dig älskade dotter! <3
Vi lagade iallafall min favorit kycklingcurry innan hon åkte hem i söndags! 

Receptet hittar ni


Jag tipsade Bella om att titta på Arga Snickaren med Pernilla, Bianca o Benjamin Wahlgren.
Vi kollade på tv5play Bella skrattade gott åt att! Hon förstod vart jag fått inspiration till att bli pedant på sistone! Hihi
Mumchigt!

Blir glad när jag såg att Cindy Crawford lagt ut en oretuscherad bild på sig själv! Heja Cindy säger jag bara! En riktig förebild! Äkta skönhet helt enkelt! <3

Jag har beställt en ny bikini idag! Det blev en knallgrön!
Ni kan se den bättre HÄR!
Modigt att beställa bikini på nätet men jag hoppas verkligen att den passar!
Fick ta expressleverans så jag hinner få den innan vi åker till varmare breddgrader!


Jag har väl berättat att vi åker till Thailand på Söndag?!? Samma ställe o hotell som vi var på förra året! Indigo Pearl! Ska bli så härligt! En riktig relaxing semester!




Har ni hört nya med Rhianna? I like it!

På återseende!

<3

Kramar Petra

1 kommentar:

  1. Gav tandblekningen något resultat? Funderar också på att köpa dem. Tacksam för svar :-)

    SvaraRadera