Petra Nyman Art & Design

lördag 21 december 2013

Födelsedagslunch! Julbord med kollergorna! Hjältegalan! Poledance!

Hipp hipp hurra för Robert! Min underbara livskamrat! <3 Igår fyllde han år!
Det är så många som hela tiden säger att han ser så ung ut!
Vilken bra gen! ;) Claes, Bella o Julia! ;)
 
Den här bilden är från Dubai förra Nyårsafton!
 
Grattis älskling på 49-års dagen!
 Det blev en väldigt lugn födelsedag!
Annat blir det nästa år!
Då är det PARTYHATTARNA på! 
Att fylla år den 20 dec när alla har fullt upp med julbestyren är inte helt optimalt hihi!
Vi var utbjudna av Patrik o Diana på en födelsedagsmiddag på Fontana di Trevi!
Så mysigt o Leone var så snäll fast det inte fanns så mycket att göra!
Mammas Iphone kan man ju allid leka med! :)
 Jag rotade långt ner i garederoben o hittade förra årets inköpta blus från Zara!
Jag kunte inte ta samma klänning igen som jag haft på de senaste tillställningarna!
Det är en sak som är säker!
Fick förresten meddelande från posten att mitt Paket med
klänningen från Zalando hade kommit! Får hämta den sen!
;) Spännande o se om det lilla tygstycket passar? Hihi
 Fina blommor kom med blombud till födelsedagsbarnet!
 Vi gick en sväng på stan efter lunchen o R hittade en så snygg kavaj!
Det blev en bra födelsedagsprestent!
Annars har jag beställt spinningbyxor till honom! Kanske inte lika kul!?! Hihi
 Igår kväll fixade jag iordning lite varmrökt lax från Lillängen!
Mini Magnum till efterrätt!
 Den honumgsmarinerade är så god!
 
Sen har jag gråtit floder till Hjätegalan!
Såg ni den?
Vlka HJÄLTAR det finns!
<3 <3 <3

 Ja just det! När vi var på stan gick vi in o hälsade på Dianas
kompis som håller på med Poledance här i Karlstad!
Hon anordnar kurser!
 Jag bad att hon skulle visa några poser!
 
Vi pratade om att det skulle vara grymt kul om hon kunde köra det på KMTI!
Måste kolla hur taket ser ut om det går att få till några stänger!
Vore ju en grymt kul happening!
Bella har testat o hon sa att det var grymt jobbigt!
;)
Ska prata med Magda om detta!
Annars har jag varit på personaldag i torsdags med efterföljande julbord!
 
 Vi är tror jag 36 anställda!
Det var dukat ett långbord men alla fick inte plats så några av oss satt vid ett
runt bord! Ja men herre gud vad jag har skrattat!
Träningsvärk i magmuskerna idag! Hehe
En av mina kollegor är grymt lik Kevin Walker! :)
 
Efter julbordet på Munken (Karlstads äldsta restaurang) vi var där redan 16:30,
drog vi till Pitchers för att avrunda julavslutningen!
Ett grymt härligt gäng måste jag säga!
Jag jobbar  mest hemifrån eller är ute o far i Sverige så jag träffar
dem  inte så ofta! Jodå de besöker mig på KMTI emellanåt förståss! ;)
 
Jag åkte med R hem o var hemma redan kl 21:00
 
Så nu är det JULLOV!
 
 
Jippi vad härligt!
 
Ja nu är det hög tid att sätta fart!
Måste ut o fixa några julklappar!
 
Mamma sa att det var hur mycket bilar som helst på Bervik!
 
Lucky me!
 
Pilatesandingen kommer hjälpa mig!
Haha!
 
Ha en underbar lördag fina vänner!
Hoppas ni orkat hänga med ända hit! :)
 
Pöss!
 
<3
 
/Petra

3 kommentarer:

  1. Vilka mysiga dagar, grattis i efterskott till din man. Du måste visa vad det var i paketet från zalando.
    Kram fina

    SvaraRadera
  2. Härligt & stort Grattis till dinn livskamrat <3
    /Julekraaaaaaaaaamar Annmi

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott till mannen, då har vi lika unga män, Mr C fyller också jämnt nästa år.. Var också ute o käkade julbord med mina härliga kollegor i veckan, underbart när man ha så himla kul tillsammans. Hoppas vi får se dig i din nya snygga klänning. Kramisar Tina

    SvaraRadera