Petra Nyman Art & Design

lördag 14 december 2013

Bella i New York! Tar saken i egna händer! Sjukling på Youtubeklipp! Lucia!

Min underbara dotter som pluggar dans i New York på Broadway Dance Center
 är osynlig på både Blogg o Instagram!?;) Tråkigt för oss här hemma som vill veta allt 
som händer goding! <3 Nu skypear vi en del o håller koll på FB så jag vet att du är 
ynklig o sjuk just nu o har varit i några dagar! Jag vet att det känns tråkigt
 när man bara vill dansa! <3 Puss min goa dotter! Krya på dig!
Snart är du på fötterna igen! Kramar o Pussar!
Mammi!
Jag la ut den här bilden på FB!
En ny App som jag gjort mig bekant med! Många skratt! Hihi!
Den här bilden var ju klockren! Så här ser det ut när vi skypear jag o Bella!

Bella fick ett roligt skratt i sjukstugan! ;)
Dumma förkylning måste ge sig snart! 
Sen har jag luskat ut en liten filmsnutt på Youtube från dans skolans lektioner!
Inte hennes dansstil säger hon! Men jag tyckte de skulle vara grymma bakom Britney S!
Hon dansar i första klippet i mitten!

Så här ser ni Bellas vardag i New York!
plus 11-20 lektioner till på 1 1/2 timme!

Oj vad jag hänger ut min dotter nu utan att hon vet!!!
Hoppas du förlåter mig! <3

Pöss! Du är grym!
Bjuder inte du på något får väl jag göra det!
MÅNGA som vill veta! :)
Puss! <3

Du är så duktig!
Vi vet att du säger att det inte är din dans stil! 
De kör ju många olika dansklasser stilar i NYC!
What?!? Tyckte det såg väldans bra ut!

Kämpa på o njut! Lev din dröm i denna underbara stad!

Gläns över sjö o strand! Lucia feeling!
Nu har jag jullov!
<3

Snart ändå! Hihi
Imorgon ska vi på underbar Julbrunch hos Patrik o Diana!

Ska bli så mysigt!

Tyvärr krockar det med KMTI:s julfest!
Men det går inte dela på sig!
Ha en härlig fest KMTI! Det kommer vi ha! ;)

<3
<3 
Krya på dig! Puss mammi!

<3

/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar