Petra Nyman Art & Design

söndag 21 juli 2013

Firar en stor kille i förskott! Grattis Eddie snart 4 år!

Oj vad trött jag har varit sen Bella åkte! Det var som om luften gick ur mig totalt! Hennes kompis Josefin bloggar också om deras New York resa HÄR! Alltid kul o se vad tjejerna gör Over There! Claes har åkt till Skagern i Danmark på fotbollscup så nu är det bara jag, R o doggisarna här hemma! I fredags gjorde jag inte många knop! Men igår var vi först o firade min brorson Eddie en vecka för tidigt som fyller fyra år på lördag! Då reser vi till Nerja i två veckor så vi passade på att fira godingen igår istället! Sen var vi på Vattenfestivalen i Kil.... hör o häpna eftersom vår kompis Patrik spelade där på kvällen! Kommer i nästa inlägg! :)
 
Bubblorna var nog roligaste presenten tyckte godingen Eddie!
En blåsbubbelmaskin som sprutade ut blåsbubblor!
Sen satte han faster Petra i arbete, jag skulle slå sönder alla bubblor innan de hamnat på marken!
Jag kan tillägga att det var nog den varmaste dagen i sommar! Hihi
Svetten lackade!
I fredags var jag så trött så jag blev så glad när
Robert kom hem med Icas Grillfredag mat!
Allt färdiglagat!
 
 Sötis Eddie jobbar på med paketöppningen!
Bra jobbat där Eddie!
 Ett litet  vapen där man kunde jaga "äppelbjörnar" var också ganska roligt tyckte Eddie!
Kom Petra vi smyger sa han samtidigt som jag fick en hov i näven!
:)
Äppelbjörnar kan vara något för Skansen?!?
Batterier o skruvar innan man kunde leka med sakerna!
 
Det här hade han roligt med ända tills bubblorna tog slut!
O jag var helt svett! Hihi
 
Tre Chihuahuor finns det här hos brorsan!
R passade på att gosa!
 
Angelica hade fixat så underbart goda födelsedagsbakelser!
 
Eddie hade inte riktigt tid med sin?!?
:)
 
Helt plötsligt hade han varit i garaget o släpat ut den gigantiska trimmern i värmen!
Han ville såklart visa faster Petra trimmern innan vi skulle åka hem!
 
Ett annat litet monster är goooa Myran som rullade
sig i slänten o låg som en skalbagge på ryggen utan att kunna ta sig upp! Hihi
 

Senaste valpen Dora var en liten knähund!
 
Tack Eddie, Pär o Angelica för en så mysig em hos er!
 
Eddie vilken företagsam,bestämd liten (snart) 4-åring kommer
gå långt här i livet är jag säker på!
Hans älsklingsfärg är rosa o han älskar maskiner av alla dess slag!
 
Puss på dig Lillgrodan o Stort Grattis i förskott!
 
<3 <3 <3
 
Sen bar det iväg på nästa fest!
Men det får bli i nästa inlägg!
Vi var hemma 03:30! Huga!
 
 
Vattenfestival i Kil vill ni inte missa för allt smör i Småland!
Hehe!
Så håll ut till nästa inlägg kommer fina bloggisar!
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Sååå underebart tänk 4-år...**Grattis** säger jag & tycker fotona är ljuvliga//Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annmi!Det kommer så mycket roligt ur munnen hela tiden!Imponerad vart de får allt ifrån! Hihi Kram Petra

      Radera