Petra Nyman Art & Design

tisdag 5 mars 2013

Världens godaste sallad! Painting is Love! Recept LCHF Tacopaj!

Godmiddag! Igår handlade jag en massa ny färg! Och precis som alltid när jag tar tag i penseln försvinner tiden! Helt sjukt vad jag älskar att måla! Att jag inte börjat med det för länge sen!
Jag sa till R att jag vill ha en egen alteljé! :) Det blir ju lite kladdigt o stå i köket! Så igår blev det inget bloggande o knappt någon middag på bordet heller! Ett lunch pass med spinning körde jag ändå!
 
Love!
 Efter spinningen köpte vi med oss den godaste salladen jag ätit i mitt liv tror jag!
Mollys hörna på KMTI äger!
Den här var med fetaost, rödbetor, knaperstekt bacon, valnötter o en honungsdressing!
 Jag vill ha en idag också!
 
Sen köpte jag de sötaste kopparna! Visst var de fina!
10:-/st !Tunn kant också då blir de godare att dricka ur!

 Samtidigt som jag kladdade lyckades jag slänga ihop en tacogratäng!
Igår blev det den varianten som jag tycker bäst om!


Idag har jag tagit på mig ett extra pass! Typiskt mig!
 Maria är sjuk så jag ska köra hennes Bodysculp ikväll efter min spinning!
 
Recept enkel LCHF Tacopaj!
 
Vispa 3 ägg o 1/2 dl grädde! Stek som en pannkaka o lägg i botten på en ugnsform
Stek köttfärs med tacokrydda o lägg ovanpå pannkakan (platta till ordentligt)
En burk cremefraiche som bredes ut ovanpå köttfärsen
Riven ost o sist en burk tacosås!
 
Sen bara skjuts in i ugnen!
En god sallad till! O ev tacochips om så önskas!
En enkel, mättande LCHF Tacopaj!
 
Ha en härlig dag så kanske vi ses lite senare!
 
<3
 
/Petra 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar