Petra Nyman Art & Design

torsdag 14 mars 2013

Övar Zumba koreografi! Kycklingwok!

Hej! Imorgon har jag bytt mitt popspinningpass till en Zumbaklass istället! Fatta hur längesen jag körde Zumba nu?!? Men när alla är sjuka så måste man ju rycka in! Så nu försöker jag uppdatera mig! Ikväll har jag lagat det HÄR! (klicka för att komma till receptet)
Just nu är jag proppmätt! :)
 
 Mycket att skära!
FBK-matchen på i TV-soffan!
Tillbehör!
Cremefraiche
Sweet Chilisås
Cashewnötter
 
Glasnudlar känns så festligt tycker jag!
Man kokar upp vatten i med glasnudlarna, ta av grytan ifrån plattan o vänta i 3 min!
Klart!

Häftig bild! Vad är det egentligen?!?
Det ser verkligen ut som en Glas? Is? Bit!

Men endel i familjen ville hellre ha "Äggnudlar" så då fick det bli det också!
Curling kärring?!? :)
 
 
Nu måste jag öva in gamla Zumbalåtar!
Det var alldeles för längesen jag körde nu!
Tur att jag får användning av mina gamla klipp! Hehe
Det ska bli andra bullar imorgon med massa härliga deltagare!
 
Här är precis i början när jag övade in koreografin i Aug förra året!
Men jag bjuder på det ändå!
Zumba är ingen danskonst det gäller bara att släppa loss! Det är A o O!
Då kanske fler vågar när ni ser det här! Hihi
Dammsuga eller Zumba eller spinning! Gör det ni tycker bäst om!
Bara det blir av! Det är det viktigaste!
Släpp loss i stugorna nu kärringar!
:))) <3
Nu kööööööör vi!
 
 
Annars har jag ett paket från Perfect Home o öppna!
Visar er imorgon!
 
Dagens ivestering är nya penslar!
Och ritkol i olika tjocklekar!
 
Efter dagens Powerstep med Tieto o solen som sken utanför mår jag prima!
Just for information!
 
Imorgon är det fredag o Zumba o jag är lite nervös!
Dance again!
 
Kram på er!
<3
/Petra

1 kommentar:

  1. Oj vilken energi du har....
    Önskar jag hade en tiondel....men men...när jag blir 88 år kanske jag är pigg och orkar dansa igen, som man gjorde förr hihi

    Lycka till med Zumban!

    SvaraRadera