Petra Nyman Art & Design

onsdag 6 mars 2013

Danny Saucedo favoritrecept, lagar helst det här till middag! Årets första!

Ligger i sängen o bloggar kan inte sova då jag kört två kvällsklasser är hur trött som helst i kroppen o hur pigg som helst i huvet! Hmm... tur att man har en blogg man kan pyssla med! Hihi! Så nu till kvällens middag! Det är R o Danny som impar i köket alltså! Jag läste en intervju med Danny där han skrev att han helst lagade lax med chevré o honung med pressad lime o flingsalt! Eftersom jag körde sena pass idag  o inte var hemma förrän vid 20:30 fick det bli R som stod för äran i köket ikväll!
:) Bra jobb där!
 
Smakade fantastiskt efter träningen!
 
Gottigt värre!

Sen hade jag ju laddat med en Semla från Clevebageriet också! Min första o kanske enda i år?!?
 
Delada faktiskt min Semla med morbror Leif som kom förbi en sväng!
Det var precis lagom med en halv!

 Vilken röra! Haha! Trötter o nöjd fröken Petra! Är på väg o packa ihop mig efter en underbar Bodysculpt på KMTI! 35 duktiga o energigivande kunder! Vilket gäng!
Älskar verkligen mitt jobb!
 
<3
 
 
Nej nu måste jag säga natti natti!
Klockan ringer snart!
Ny dag väntar med nya upptåg!
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar