Petra Nyman Art & Design

måndag 11 mars 2013

Bon Apetit! Recept den godaste Biff Bourgogne ever!

Gokväll! Jag har slickat tallriken o tagit två portioner! Det brukar jag aldrig göra! Hela köket doftar o har gjort hela em då det har puttrat i grytan i flera timmar! Jag känner mig så vuxen när jag lagar den här rätten! Receptet som du hittar HÄR! har haft flest besökt sen jag började blogga!
 
 MUMSFILLIBABBA!
Jag körde med bacon idag o inte sidfläsk! Ibland kör jag 50/50
 
Hoppas ni kunde känna doften genom Cyberspace!
Ljuvligt!
Kom ihåg när ni steker köttbitarna i olja, ska pannan
vara riktigt varm så inte köttet kokar utan får en fin stekyta!

Morötter o Charlottenlök kokar jag med sista kvarten!
Knaperstekt bacon o champinjonerna som är stekt i torr panna
lägger jag i allra sist o bara kokar upp innan servering!
Klicka på länken ovan så hittar ni hela receptet där! :)
Nu har jag haft två helt träningsfria dagar! Men imorgon smäller det igen!
Taggad för Lady Gaga spinning?!? Skojar du!
Den här bilden är från när vi firade Nyårsafton i Dubai!
Oj vad fort tiden går!


Dagens shoppingfynd som Elsa tror är mammas ulltottisar Lillan o Alice (Bichon frise)!
Ha,ha vad det killar! Sköna från Rusta o nästan gratis!

 Dagens Boost!
Idag har varit en osminkad slappardag med frisk luft o god mat!
Brasan tänd o snart ska jag gosa ner mig i soffan!
 
Ha en fin kväll!
 
<3
 
Kram Petra
Ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar