Petra Nyman Art & Design

måndag 21 januari 2013

Leats Deal! Ynkedom!

Nej då jag lever! Har suttit i morgonrock o jobbat hemma i soffan hela dagen!
Känner mig som om jag vill dra nåt gammalt över mig! Ni vet när det är -Varför är man född till kvinna vecka?!?  Men då kom jag på något roligt! Jag har nämligen fyndat på Appen Let´s Deal!
Annars har ni länken till Let´s Deal här! Här! Vad har jag nu hittat på! Jo!
Tandblekning på Elite Smile... andra betalar 4900 kr din deal 995 kr
Global Keratin behandling på Studio Felix... andra betalar 3500 din deal 995 kr
Samt övernattning som samtidigt blir en liten minisemester för mig o Robert på fint hotell runt 800 (halva priset) riksdaler! Så nu ska jag se fram emot det o inte oja mig för lite "ont i magen" så det så!


Tantvarning på den här shoppingen!Hehe
Jag var ute på stan o kikade lite, första dagen sen efter jul faktiskt!
Jag kom hem med två par lakan från DESIGN Stockholm HOUSE
Ord 995:- st jag betalade 350:-/ st
Så skön kvalité!
Köpta på Hemtex!

Sen gillar jag den här söta som vi fick i julklapp att ha flingsalt i!
 
Anledningen att jag inte hörde av mig här inne igår vilket är väldigt ovanligt?!?
Var att jag var så trött! Hade knappt sovit natten från lördag till söndag!
Man kan inte somna förrän man vet att alla barnen är hemma!
R fick dessutom göra en utryckning mitt i natten eftersom C med kompis missat bussen!
 
Dessutom hände det som inte får hända! Jag glömde släcka ljusen!
Mardröm! Kommer inte hända igen! Nu har jag lärt mig en läxa o det gick bra!
 
Så här mycket ork hade jag till middagslagning!
Spagetti, pesto, tonfisk i vatten, rödlök som legat i vatten (mums)
körsbärstomat, paprika o spenat!
 
Jag orkar inte ha några restriktioner när det gäller mat!
Alla bilagor till tidningar det är GI, LCHF, LCHQ, Paleo, GI Turbo!
Hjälp jag blir alldeles matt! 
Jag försöker hitta på goda o nyttiga middagar så ofta det bara går!
 
Körde en fylld lövbiffsvariant i förrgår som jag ska visa er i nästa inlägg!
 
Undrar om jag ska hoppa ur morgonrocken?!? :)
 
Imorgon ska jag till kontoret o jobba  Får besök från Jönköping!
Så då ska jag inte komma dit i morgonrocken lovar jag!
 
Ha det gott så kanske vi ses lite senare!
 
<3
 
/Petra
 

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Själv tror jag på att man ska äta Allt i lagom dos :)
    Oops, tända ljus kan va farligt men såå mysigt!
    Ha en fin vecka!
    Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag håller med dig! Lagom är grejen! Jag har fullt sjå att komma på vad jag ska ha på middagsbordet utan att utesluta massa ingredienser! :) Kikade in på din fina blogg! Kram Petra

      Radera
  2. Fina Petra! Jag vet precis vad du menar. Ynkligheten blir enorm. Blä och ush! Tack för idag, du var verkligen supersnygg idag iallafall! Jag måste fräscha till mig lite känner jag. :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du fräscha till dig??? Jag mår iallafall mycket bättre!
      Det måste vara shoppingen som gjorde susen!
      Tack detsamma till dig! Kramen!

      Radera