Petra Nyman Art & Design

fredag 20 juli 2012

Vatten vatten bara vanligt vatten!

Vi är fortfarande utan vatten!
 Tänk något som man tar så för givet att  kunna duscha, tvätta, diska, dricka osv
 drabbar så många delar av världen! Där det inte finns något vatten, människor dör!
Riktigt skrämmande o ofattbart när man tänker på det!
 Något vi tar förgivet att man sätter på kranen o ur den ska det komma vatten!
Det har gått några vischyvatten kan jag säga!!
Jag kom på att jag säkert hade glömt några KMTI vattenflaskor i bilen o mycket riktigt,
 jag hittade tre halvfulla vattenflaskor så då var morgonkaffet också löst!
Bra att vara lite slarvig ibland!Hihi




Hoppade i mina nya stövlar o gick ner på bryggan för att dricka morgonkaffet!
 Man vet inte vad det finns för djur i blåbärsriset?!?

Njuter av stunden!


Fick den här boken av mamma! Den ska jag packa ner i resväskan direkt!

Annars ska dagen ägnas åt att packa! Tvätta får jag göra i Nerja!
Skjutsa iväg hundarna på hundpensionat! Snyft va jobbigt!
Plus köra ett svettigt spinningpass!

Hoppas ni alla får en finfin fredag!
Tjao på en stund!
/Petra

1 kommentar: