Petra Nyman Art & Design

fredag 20 juli 2012

Törs man lämna tröjan hemma?!? Racing day!

Hjälp vilken hektisk dag! Jag har packat, skjutsat odjuren på hundpensionat!:)
Kört spinningklass! Handlat! Helt hysteriskt! Landade i soffan o kollade på the Eighties!
Var tvungen kolla in yr.no  innan jag bestämde mig för om jag skulle packa ner tjocktröjan
 men det lutar nog åt att jag skippar den?!? :)

Vilket oväder det blev!
Vi körde rakt in i mörkret!
 När regnet o åskan började ville Wilma den tuffa Jack Russeln sitta i mattes trygga knä.
(på 3 sek satt hon där):)
Visst ser jag avslappnad ut i körstilen?!?
14 mil tor! Lite stressad om jag skulle hinna till spinningklassen i tid!
Jag hann tom trycka i mig en Fitnessmacka med massa gottigheter i
 innan spinningklassen började i  KMTI:s personalrum!

Ska bli skönt med en dusch efter passet!
Mina gullegrisar, träsktrollet o ruggugglan! Jag saknar er redan!
Fast jag vet att ni har det så bra på hundpensionatet med Mona!
<3


Jag är värdelös på att packa! Men NEJ  ingen tjocktröja ska med! Basta!

Nej det här går inte!
 Nu måste jag sätta fart o packa ner det sista!
Vi åker 6:00 imorgon bitti! Inte min tid direkt!
Så det är bäst att försöka komma isäng i tid!
Vattnet är tillbaka så jag får en
 stor kopp kaffe innan vi drar imorgon!
Trädgårdsblommorna slapp vi vattna också! Hehe!

Ses i Nerja alla fina!
<3
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar