Petra Nyman Art & Design

söndag 8 juli 2012

Söndagstur på stan! Inspiration! Vi får väl se?


Bella o jag tog en tur ner på stan!
Vi började med att luncha!
Kycklingwok!

Fick några semesterboktips på godmorgontvn i morse!
Blonde 862 sidor! Hugaligen hoppas den är bra!
Och Born to run! Den skulle man få inspiration att börja springa av!
 Jag har ju aldrig sprungit längre än 2,5  km i hela mitt liv!
 Så vi får väl se om inspirationen kommer?!?
 Jag rapporterar om det fungerar!
:)

Har precis vait världens regnskur här!
Men visst är det vackert i trädgården nu!
Grönt o fint!

Förutom böckerna shoppade jag en sjal för 300:-
Det var 50% så den hade kostat 600:- (tjänat pengar igen)
Men det satt långt inne!
Ibland kommer man inte igång med shoppingen o ibland går det hur lätt som helst!
:)
Kanske berodde på att vi var proppmätta både jag o Bella?!? Hihi

Gårdagens jordgubbssallad till det grillade köttet!
Bestod av bladspenat, isbergsallad, tomat, gurka,
salladslök, salladsärtor o jordgubbar
samt lite gräslök!

Oj nu tittade solen fram!
Då ska jag ta med mig min nya bok ut o se om inspirationen kommer?!?
Vem vet jag kanske tar en löptur redan ikväll?!?
:)
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar