Petra Nyman Art & Design

tisdag 31 juli 2012

På bättre humör! Kantarellsåsen pricken över I:t!

Kassler är underskattad mat! Igår var jag ju lite anti så det kändes sådär o plocka fram en stor kasslerbit som jag köpt på extrapris 39:-/kg ur frysen!
 Jag kan inte o har kommit fram till att jag inte vill veckohandla heller!
 Hur ska jag veta vad jag är sugen på i slutet av veckan?!?
 Nej jag får nog fortsätta med varje dags handling!:))
Igår grillade vi iallafall kassler o du ska veta vad gott det blev, tunna, knapriga salta kasslerbitar
 med perfekt tuggmotstånd. Och den fantastiska svampsåsen till!

Jag blandade både kantareller o champinjoner med grädde, persilja, salt, peppar o lite soja!

Ikväll funderar jag på att Laga Katrin Zytomierskas fantastiska fisksoppa,
eller grillad citronmarinerad kycklingfilé med Tabbouleh (stavas det så)?!?

Nu väntar jag på en Perfect home leverans!
 5 stora kartonger kommer mellan 13 o 15


Första svampskörden från Ica! Hihi


Gårdagens soffhäng o OS! Elsa nära matte! Ordningen återställd!

Vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar