Petra Nyman Art & Design

lördag 7 juli 2012

Nya favorit kompisar! Madonnas utskällning av publiken på Ullevi! Chabala Jao! :)

Dåligt väder så jag bloggar lite mer från Madonnakonserten i onsdags!
Tidningarna sågade  Madonna när hon försökte få igång publiken!
De skrev att hon skällde ut publiken o fansen lämnade arenan bla bla bla!
Jag blev inte ett dugg provocerad! Det är ju Madonna vi talar om!
 Det hör väl till showen antar jag!
Inget jag tar personligt ändå!:)
Ni får lyssna själva o bedöma!
"Chabala Jao"!

Hittade mina nya kompisar på väg in på arenan!
R lunkade skamset förbi?!? Hehe
Så här snälla är poliser om man inte kör för fort!
:)
 
Inne på förfestområdet!
 Nej det var inte vi som tömt alla glasen!
:)

Lyssna på klippet! Var det så farligt egentligen?!?
Döm själva!:)
Jag tog det med ett stort leende!
Chabala Jao!


Puss på dig min älskade man!

Vi träffade ett glatt gäng från Grums o Karlstad!
Den ena tjejen längst till höger berättade att hon tränat på KMTI
för länge sen för en instruktör som hette Petra!
Ha, ha det var ju jag!:) Men mörkhårig på den tiden!

R smyger förbi farbror polis!:)


Nu ska jag servera min man äggmackor på sängen!
Ha en superhärlig lördag alla fina!
<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar