Petra Nyman Art & Design

söndag 1 juli 2012

Googlade fram receptet på min egna rödvinssky! Claes är äntligen hemma!

 Så är den förlorade tillika välartade sonen äntligen hemma från Peace & Love!:)
De har haft det hur bra som helst!
 Jag skulle göra mig till lite extra så jag gjorde grillspett
med kyckling, fläskfilé o oxfilé, samt min rödvinssky o Ica Bea till middag!
Samt

Bakpotatisklyftor med  doft av timjan o rosmarin!
Vi kunde tom inta middagen utomhus!
Tror det var tredje gången den här sommaren?!?
;-)
Njuter när hela familjen är samlad igen!

Googlade fram mitt recept på rödvinssky! Faktiskt riktigt nöjd! Bara man väljer ett bra rödvin!
Ihop med Bea ostlagbart!

Kunde inte välja kött så det blev grillspett av kycklingfilé, fläskfilé  o oxfilé!

Mätta o belåtna!
Nu är det godis o chipsskål fram!
Em final! Spanien- Italien!
Jag måste heja på Spanien! Spanien är ju vårt andra hemland ju!:)
Tom jag ska kika lite bara för att få umgås om inte annat!
Må bäste lag vinna! Hehe
(insatt värre?!?)

Här har ni damen som kom 45 min försent!
<3
/Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar