Petra Nyman Art & Design

onsdag 25 juli 2012

Enkel lunch hemma på altan! Softar!

Jag fixade varma mackor till R o mig,
baguette med salami, skinka, tomat, senap, ost och oliver till lunch
 Bella ville ha soppa!
Claes o Sebastian åt sen frukost med ägg o bacon!



Bella har sovit mer eller mindre hela dagen!
Men nyss var hon upp o åt lite soppa!
Men gick tillbaka o vilade lite till!
På bättringsvägen men väldigt utmattad som man blir efter en magsjuka!
Nu har vi kommit fram till att det var gårdagens lunch som var boven i dramat!
Peder o Bella åt grillade grönsaker o bägge har mått dåligt i natt!
Så jag ska inte beskylla det fantastiska tapasstället vi var på igår kväll!

Killarna är på stranden o jag softar, läser, bloggar målar naglarna!
Idag är det 33 grader i skuggan!
Den lilla växten i krukan har också vattenbrist tror jag!
Tror ni det funkar med resorb för att få liv i den?!? Hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar