Petra Nyman Art & Design

torsdag 19 juli 2012

Egoboostad för en lång tid framöver!

Det här ögonblicket är värt varenda sekund av all tid o träning man
 lägger ner på att öva in alla låtar!
Det här är det bästa en instruktör kan vara med om!
Ett helt gäng underbara glada människor som får en att känna sådan glädje!
 Om ni visste vad ni gör för mig!
Man undrar hur stora artister känner sig när de kliver ut på schenen på Ullevi?!?
Solen strålade under hela  Zumbatimmen! Även om det fanns svarta moln runt om!
Men inte på oss inte!:)

En annan sak som gjorde mig så glad igår var min fantastiska kollega Jessica!
Jag kom i god tid till gymet för att kolla så allt fungerade! Det började med att jag inte hittade nyckeln till Elskåpet! Vi bär nämligen ut en anläggning när vi kör utomhusklasserna!
 Sprang runt som en yr höna o letade! Till slut kom vi på att Jessica som körde sin spinningklass
då hade kört en utomhusklass Tabata innan mig!
 Jag var tvungen smyga in under hennes fullsatta spinningklass o fråga vart hon lagt nyckeln!
Puh! Nyckeln hade bara halkat ner bakom anläggningen!
 När jag äntligen fått ström fick jag inget ljud i anläggningen!
Var tvungen smyga in  till henne igen o fråga om hon kört med Iphone
 om det var någon sladd som satt fel! Nej det hade hon inte!
Tillbaka ut o försökte få igång eländet kommer
 Jessica springande ut från sin spinnningklass o hjälper mig få igång ljudet!
 En sådan kollega skulla alla ha!

Tusen tack fina Jessica för hjälpen!
<3
Det här var innan vi började klassen det strömmade in många fler!
 Jag kan uppskatta att vi var runt 80-90 rumpskakande i går kväll !

När jag kom hem luktade det gudomligt gott!
R hade fixat supergod köttfärssås!
Vi åt middag utomhus! Vilken fantastisk kväll vi hade igår!
Vi satt ute o myste tills solen gick ner!
Sen tittade jag på So you think you can dance!
 Vilka otroliga dansare!
Frukosttime!
 Finncrip, bregott, ost, makrill, paprika!
Å glöm inte Omega 3 gott folk!

Idag ska jag till frissan o färga utväxten, o klippa mig!
Sen ska jag till Eleganze o fylla på några ögonfransar!
 Som ni vet sen tidigare kör jag med fransförlängning o det har jag blivit helt beroende av!
 Ett bra beroende!:) Speciellt när man tränar mycket o aldrig behöver kladda med någon mascara!
I love it!
Då är det bara ett par dagar kvar tills vi åker till Nerja!
Längtar!



Ha en underbar dag o ta hand om er på bästa sätt!

Ge någon ett uppskattande ord!

<3

/Petra

Den här hittade jag på Hemtex för 29:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar