Petra Nyman Art & Design

tisdag 8 maj 2012

Life is good! Fy fasiken vad jag trivs här!

Idag har jag varit på marknad o shoppat!
Tittat mest!:-)
 Herre gud vad saker de släpar dit!
Men först frukost i solen!
Har ny klänning på G till Bröllopet!:-)

Gårdagens middag!
Vi hittade ett nytt ställe på vår strand som konkurerar med Bruxan!?!?
Strandens Lounge ställe!


Burriana Beach  en måndag i maj!

Aview to a Kill!



Dagens lunch!
 Ceacarsallad med grillade räkor!
R hittade inte sina solglasögon hemma!
Nya solglasögon fick det bli!
 Gissa märket?!?:-)
Snygging!
En kväll i Nerja!

Bubbel!
o
 Bubbel!

Varför betalade jag 530 spänn

 för en extra stor resväska, 20 kg när jag ändå bara har en randig bikini på mig?!?
He,he!



Nu målar jag naglar, bloggar o måste snart rusa vi har bokat bord till 20:00!

Tråkigt med bara blå himmel bilder!
Så jag kör lite sten istället!

Trevlig tisdag!
<3
Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar